niedziela, 14 czerwca 2015

Pierwsze w Polsce Regaty OZE - to nie dla mnie :-(

Po tym jak zobaczyłem początek powyższego tytułu oraz informację że termin to sierpień, już prawie tak zaplanowałem wakacje żeby tam być.
Jednak nie mam zamiaru się tam wybrać. Nie podaję nawet linku. To zwykła komercyjna impreza, która ma za zadanie integrację firm/ instytucji / ludzi z branży OZE. Niestety to coś zupełnie innego niż bym oczekiwał.
W przypadku wyścigów OZE ścigają się specjalnie przygotowane pojazdy, czy wręcz bolidy.
W regatach dostępne są standardowe żaglówki.

Może i idea szczytna - dla nie jednak to nieładne wykorzystanie hasła OZE do taniej reklamy.


PS.
No dobra wiatr napędza turbiny, i ma coś wspólnego z jachtami, ale dla mnie niewiele to zmienia. Życzę jednak udanej imprezy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz