poniedziałek, 12 października 2015

Dron graficiarz

Niestety praca nie pozwala mi na efektywne prowadzenie bloga. Generalnie należało by zmienić pracę. Przy okazji poszukiwania konkretnego drona o którym usłyszałem, znalazłem taką ciekawostkę jak dron graficiarz.
The Drone That Will Change Graffiti
Źródło:kadr: https://youtu.be/7vZzqjKIBNc
Do tej pory raczej słyszałem o tym, ze drony mają zwalczać graficiarzy. Widziałem już drony budujące konstrukcje, drony biorące udział w widowisku typu światło  i dźwięk. Jednak zastosowanie drona w sztuce (albo w formie wandalizmu) otwiera nowe perspektywy. 
Zwykłe malunki najczęściej wykonywane sa na wysokość wyciągniętej ręki, czasami na wysokość rusztowania. 
Wyobraźcie sobie powierzchnię na boku 100 metrowego budynku - tam dopiero można poszaleć. Pewnie obraz musi być większy, ale weź ganiaj się z graficiarzem. W zasadzie cały obraz można by zaprogramować - wysłać drony i bezczelnie iść oglądać jak powstaje obraz nawet w tłumie gapiów. 

Pewnie zaszalałem, ale wygląda na to że malowanie elewacji - to potencjalna praca dla dronów.
Na razie początki drona graficiarza na filmie poniżej. 
Źródło: https://youtu.be/7vZzqjKIBNc
Muszę się zgodzić ze sławami artysty który maluje za pomocą drona i obiecuje stworzenie otwartej programowalnej platformy przeznaczonej dla ogólnie dostępnych dronów."Dron może być potężnym narzędziem sztuki albo wandalizmu" tym bardziej, że artysta ten to KATSU, jego prace z jednej strony trafiły np. do Minecrafta.  Z drugiej zasłynął filmem na którym na podpisuje się na ogrodzeniu Białego Domu - co okazało się montażem. 
Więcej informacji o dronie, autorze i podpisie na murze:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz