czwartek, 20 sierpnia 2015

Bonusy dla użytkowników aut hybrydowych

Artykuł: Darmowe ładowanie samochodów elektrycznych w Trójmieście, w końcu wygrał z artykułem: Krowy a odnawialne źródła energii, Widać, że pomimo małej liczby użytkowników aut tego typu temat może liczyć na spore zainteresowanie.
Zastanawiałem się na jakie inne bonusy mogą liczyć użytkownicy takich aut, zanim jednak dopracowałem temat trafiłem na artykuł Onetu: Przywileje i korzyści dla właścicieli samochodów hybrydowych pokazujący jak to wygląda nie tylko w Polsce.

Ponieważ nieładnie byłoby to przepisywać polecam zapoznanie się z powyższym artykułem.

Ewentualnie zapraszam do moich wcześniejszych artykułów po trosze związanych z tym tematem:
No i Wrocław przebije Gdańsk - chociaż to w sumie też odsyłacz.
Przechodnie naładują Ci samochód

O autobusie i krowich plackach to już chyba jednak nieco inny temat,

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz