poniedziałek, 3 sierpnia 2015

Przy okazji wakacji weź udział w konkursie OZE

Mając nadzieję, że w końcu uda się znaleźć parę dni wolnego i wyjechać na odpoczynek, zastanawiam się jak tu wmiksować rodzinę w takie trasy, by przy okazji ciekawe miejsca związane z OZE odwiedzić.
Wiadomo, że prawie każdy ma ze sobą aparat (choćby w telefonie), to i przy okazji cyknę jakąś fotkę. Fotki mi się przydadzą, jednak ciekawe ujęcie zrobić może każdy. Zawsze coś takiego może przydać się choćby jako ilustracja, a jeszcze fajniej kiedy uda się zdjęcie zamienić na nagrodę.
Pewnie jeszcze wiele firm wpadnie na podobny pomysł.

Obecnie do końca wakacji trwa konkurs organizowany przez firmę ATUM sp. z o.o.
Co prawda o nagrodach piszą, że może tablety i inne energetyczne - choć w regulaminie na razie zapis, iż o ciekawych nagrodach napiszą później. To w końcu na razie do nagród daleko.
Nikt mi zdjęć nie zabroni robić, a wcale nie muszę ich potem oddać.

Gdyby jednak, to firma podaje instrukcję jak do konkursu przystąpić:
"Gdzie i jak się mogę zgłosić do konkursu?

1) Polub profil firmy na Facebooku: www.facebook.com/ATUMedu
2) Złap ciekawą perspektywę prezentującą PRAKTYCZNE WYKORZYSTANIE OZE W POLSCE
3) Wypełnij formularz konkursowy dostępny na stronie : www.atum.edu.pl/konkursOZE
4) Prześlij maks. 3 fotografie mailowo na konkurs@atum.edu.pl lub na płycie CD na adres firmy:
ATUM sp. z.o.o z dopiskiem KONKURS OZE

Konkurs trwa do 30 sierpnia 2015r.
Finał konkursu odbędzie się 24 września 2015r. podczas Targów RENEXPO w Warszawie.
Regulamin dostępny jest na stronie www.atum.edu.pl
. "
Dla mnie ciekawostką jest informacja, że sponsorem konkursu jest m.in. EasySolar.
Dlaczego promuję? Troszkę bawi mnie nieporadność promowania i prezentacji nagród. Jednak jest to forma promocji OZE. A to już jest zbieżne z moimi celami. Co prawda dzięki mnie może 9-10 osób dowie się o konkursie, zawsze jednak wśród nich może być potencjalny zwycięzca.  


Więcej informacji: adres e-mail: konkurs@atum.edu.pl; www.atum.edu.pl; www.facebook.com/ATUMedu

PS. Ja mam zamiar robić rożne fotki, Chętni na konkurs powinni jednak zapoznać się z regulaminem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz